Eşti aici

Concursul de evaluare in matematica ( Nastasescu ) - 2007

Versiune tiparSend by email
Voturi: 117

CONCURSUL DE EVALUARE ÎN MATEMATICĂ - 17 . 11 . 2007
Clasa a II - a

desfasurat sub coordonarea prof. Constantin NĂSTĂSESCU, membru corespondent al ACADEMIEI ROMÂNE

SUBIECTUL I ( 20p )
La exerciţiile 1, 2 si 3 încercuiţi litera corespunzătoare răspunsului corect.

(4p)   1) Scrierea corectă a numărului optzeci si doi este:

a) 8    b) 2    c) 28    d) 82

(4p)   2) Cifra zecilor este mai mică decât cifra unităţilor în numărul:

a)     21     b) 65     c) 38 d) 55

(4p)   3) Suma numerelor naturale impare de la 0 la 10 este:

a) 18    b) 27    c) 20 d) 25

ATENTIE!
La exerciţiile 4 si 5 uniţi corespunzător.

(4p)   4) Găsiţi în coloana B vecinii numerelor date în coloana A:

A               B
30           70, 72
29           29, 31
70           28, 30
71           69, 71

(4p)   5) Pentru fiecare număr natural din coloana A, găsiţi cel mai apropiat număr natural
format numai din zeci, aflat în coloana B.

A          B
27        20
46        30
18        40
43        50

SUBIECTUL II ( 40p )

CONCURSUL DE EVALUARE ÎN MATEMATICĂ - 17 . 11 . 2007
Clasa a II - a
2
Rezolvaţi exerciţiile de mai jos pe spaţiile punctate corespunzătoare.
(4p)   1) Scrieţi din 5 în 5 numerele naturale începând cu 32 si până la 52.
................................................................................................................................................

(4p)   2) Scrieţi numerele naturale cuprinse între 19 si 35 care conţin cifra 2.
..............................................................................................................................................

(4p)   3) Ordonaţi descrescător următoarele numere: 49, 91, 36, 74, 85, 63.
..............................................................................................................................................

(4p)   4) Scrieţi cel mai mare număr natural de două cifre scris cu cifre diferite.
..............................................................................................................................................

(4p) 5) Scrieţi numerele naturale cuprinse între 40 si 80, care au cifra zecilor egală cu cifra
unităţilor.
..............................................................................................................................................

(4p)   6) Scrieţi toate numerele naturale mai mici decât 93, dar mai mari decât 88.
..............................................................................................................................................

(4p)   7) Scrieţi în căsuţă numerele naturale cu 3 mai mari decât următoarele numere:
15 →                26 →

(4p)   8) Aflaţi termenul necunoscut din egalitatea: 8 + 7 = 16 - a
..............................................................................................................................................

(4p)   9) CalculaŃi: 28 – 10 + 6 =
..............................................................................................................................................

(4p)   10) O albină poate zbura într-o oră 30 km. Câţi kilometri poate zbura în 2 ore?
..............................................................................................................................................

 

SUBIECTUL III ( 15p )

Rezolvaţi fiecare cerinţă pe spaţiul punctat corespunzător ei.

La “Serbarea numerelor” fiecare copil dintr-o clasă cu 29 de elevi, are înscris pe tricou un număr cuprins între 1 si 29. Nu există doi copii care să aibă înscrise pe tricouri aceleasi numere.

(4p) a) Câţi copii au pe tricouri numere pare?
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

(4p) b) Dacă s-ar aseza într-o grupă copiii care au pe tricouri numere pare si într-o altă grupă copiii care au pe tricouri numere impare, în care grupă ar fi mai mulţi copii?
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

(3p) c) De câte ori s-a tipărit cifra 1 pe tricourile copiilor?
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

(2p) d) Câte cifre s-au folosit în total pentru imprimarea numerelor de pe toate tricourile
copiilor?
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

(2p) e) Câţi copii au pe tricouri numere de două cifre, formate din cifre diferite?
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

CONCURSUL DE EVALUARE ÎN MATEMATICĂ - 17 . 11 . 2007
Clasa a II - a

SUBIECTUL IV ( 15p )

Rezolvaţi fiecare cerinţă pe spaţiul punctat corespunzător ei.

La “Expoziţia de icoane pe sticlă” de la “Muzeul Ţăranului Român” se vând exponate după cum urmează: în prima zi o icoană, în a doua zi cu una mai mult decât în prima, în a treia zi cu una mai mult decât în a doua si asa mai departe. Prima zi de vizitare este marţi, 02.10.2007, iar ultima este sâmbătă, 27.10.2007. În zilele de duminică si luni, muzeul este închis.

(4p) a) Câte icoane se vând în a treia zi?
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................

(3p) b) Care este numărul total de icoane care s-au vândut în primele trei zile?
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................

(3p) c) Câte icoane s-au vândut de la deschidere până pe 06.10.2007?
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................

(2p) d) Câte zile sunt în intervalul 02.10.2007 – 27.10.2007?
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................

(2p) e) Câte zile de duminică sunt în intervalul 02.10.2007 – 27.10.2007?
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................

(1p) f) ComparaŃi numărul total de icoane vândute în primele cinci zile cu numărul de icoane
vândute în ultima zi.
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
Test conceput de înv. ELENA MANCIU,sc. nr. 17 – „Pia Brătianu”, Bucuresti

Comentarii

Anonim
Vin, 10/10/2008 - 15:18
Voturi: 88
a fost foarte usor
Anonim
Mie, 10/15/2008 - 14:14
Voturi: 102
sunt super usoare
Anonim
Sâm, 10/18/2008 - 08:22
Voturi: 98
Am dat si eu evaluarea cind eram in cls. 2. au fist grele
Anonim
Mar, 02/24/2009 - 19:07
Voturi: 92
is cls a 3-a si lam dat da o fost cam greu dar am luat 81,5 de puncte :D
Anonim
Dum, 03/15/2009 - 16:07
Voturi: 118
acum sunt cls a 3-a si am dat concursul in cls a 2-a si am luat 100 de puncte si la mate si la romana insa in cls a 3-a am luat la mate 98 si la romana 96!!oricum au fost super simple pentru mintea mea geniala!
Anonim
Mie, 01/20/2010 - 22:43
Voturi: 100
baa e usor lam dat nu tare de mult si am luat 9.9
Anonim
Vin, 01/29/2010 - 13:03
Voturi: 98
E medie
Anonim
Mar, 02/23/2010 - 13:49
Voturi: 100
pai a fost super usor
Anonim
Mar, 03/09/2010 - 20:30
Voturi: 100
baiatul meu invata la tara dar ne putem intrece cu orasele mari
Anonim
Mie, 06/16/2010 - 12:54
Voturi: 86
mia placut subiectul 1 si 2
Anonim
Sâm, 10/16/2010 - 18:41
Voturi: 114
ei ce sa va spun afost usor rau cand eram in clasa 2
Anonim
Mie, 11/03/2010 - 19:38
Voturi: 113
Au fost foarte foarte usoare EXERCITIILE 1 10 .Nu mi-au placut ultimele doua probleme.
Anonim
Joi, 12/02/2010 - 20:13
Voturi: 99
usor o fost
Anonim
Dum, 02/06/2011 - 19:08
Voturi: 89
fisa aceasta este usoara insa pentru a ne dezvolta mai bine ne trebuie mai complicate
Anonim
Mie, 02/16/2011 - 13:59
Voturi: 113
numai mate si iar mate
Anonim
Mie, 05/11/2011 - 19:40
Voturi: 96
am dat acest concurs nu de mult timp la romana am luat 100 , iar la mate 98 am pierdut puncte putine

Adaugă comentariu nou

Designed by: criserb.com