Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Joc cu obiecte pentru a exersa adunarea

Joc cu obiecte pentru a exersa adunarea
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

Următorul joc simplu îi ajută foarte mult pe cei mici să exerseze adunarea “în minte”. În cadrul jocului, copiii au ocazia să vizualizeze obiectele, să le numere și să facă apoi calcule, de fiecare dată când cineva intervine asupra numărului acestora.

Obiectele ascunse (recomandat pentru copiii de vârstă mică)

Acest joc îi va ajuta pe copii să învețe să facă rapid adunarea “în minte”, fără să folosească hârtie și creion. Jocul îi ajută pe cei mici să își imagineze numărul obiectelor.

Pune într-o tavă cinci obiecte de mici dimensiuni: nasturi, monede, pietricele. Copiii vor trebui să vadă obiectele de pe tavă și să le numere împreună cu adultul care coordonează jocul.

Apoi, coordonatorul jocului acoperă tava cu o bucată de material textile și bagă mâna pe sub acest material pentru a lua unul sau două obiecte de pe tavă. Coordonatorul le va arăta copiilor obiectele pe care le-a luat de pe tavă și îi va întreba pe cei mici câte obiecte au rămas la locul lor, adică pe tava acoperită.

Pe măsură ce copiii dau răspunsuri corecte, jocul poate crește în dificultate. Se poate începe acum cu un număr mai mare de obiecte. Odată ce tava se golește, obiectele se înlocuiesc pe rând, tot cu ajutorul coordonatorului . De fiecare dată când un obiect este adăugat, copiii vor fi întrebați câte obiecte sunt în acel moment pe tavă.

Citește și:   Zboară, nu zboară!

Articole interesante

Lasa un comentariu