Fisa de lucru, clasa aIIIa – Inmulţirea si împartirea

45

Această fişă de lucru poate fi folosită pentru consolidarea cunoştinţelor referitoare la înmulţire şi împărţire. Cuprinde exerciţii şi probleme de nivel mediu.

 

 

1. Calculaţi :
4 x 4 =            4 x 9 =            20 : 4 =        18 : 3 =
3 x 5 =            7 x 4 =            72 : 9 =        12 : 4 =
2 x 8 =            4 x 6 =            15 : 5 =        28 : 4 =
6 x 9 =            3 x 8 =            21 : 7 =        63 : 7 =
5 x 3 =            8 x 9 =            40 : 4 =          6 : 3 =
                          

2. Aflaţi numărul necunoscut :

  a  x  6 = 42            4 x  b = 28             c  :  7 =  8              80 : d =  8

………………         ………………..      ……………………..       …………………..

………………         ………………..      ……………………..       …………………..

………………         ………………..      ……………………..       …………………..

3.Rezolvaţi şi faceţi proba :

 6 x 5 =                           27 : 3 =

…………………          …………………….

…………………          …………………….

…………………          …………………….

         

4.Aflaţi :

a) numărul cu 6 mai mare decât 9 .

……………………………………..          
     
b) numărul de 6 ori mai mare decât 9 .

……………………………………..
     
c) numărul cu 3 mai mic decât 12 .

……………………………………..     
    
 d) numărul de 3 ori mai mic decât 12 .

……………………………………..
                                                 

5.Calculaţi :

a) 3 x 8 + 25 : 5 =               b) 5 x 8 – 2×5 + 32 : 8

…………………………             ………………………………

…………………………             ………………………………

…………………………             ………………………………

7.Într-o livadă sunt 48 meri şi peri, repartizaţi astfel: 2 rânduri cu câte 9 peri pe fiecare rând şi 3 rânduri cu meri.
Câţi meri sunt pe fiecare rând?


            Rezolvare: 
……………………………………………………

……………………………………………………

……………………………………………………    

                                                                                                 Răspuns:                    
                                                    

8.De ziua ei Elena îşi serveşte colegii cu bomboane. În cutie sunt 4 rânduri cu câte 8 bomboane. După ce îşi serveşte toţi colegii, Elena observă că îi mai rămân 7 bomboane. Câţi copii sunt în acea clasă?

            Rezolvare:

……………………………………………………………….

……………………………………………………………….

……………………………………………………………….

                                                                                                  Răspuns:      

Dislike (1)
Distribuie:

45 comentarii

  1. imi plac aceste au un nivel de dificultate nici prea mare dar nici prea mic....felicitari celor care le-au facut :))
     (2)
     (1)
  2. e foarte frumos si uros dar pacat ca nu potni sa scri direct pe calculator nu sa mia transcri pe o foaie.raspunsurile inrest este fain!! cu drag lavi!
     (2)
     (1)
  3. A FOST FOARTE USOR,MAI ALES PROBLEMELE.AM VAZUT CA UN COPIL A SPUS CA A FOST FOARTE GREU,MAI ALES LA PROBLEME.PROBLEMELE PUTEAU FI FACUTE SI DE COPIII DE GRADINITA.
    EU CRED CA A FOST CEL MAI SUPER SI MAI USOR.
     (3)
     (1)
  4. problemele sunt prin plan si rezolvare nu prin rezolvare oare cei care au scris testul nu stiu?oricum pe noi asa nea invatat doamna.desi nu am ce face eu scriu cum am invatat chiar daca este mai lung
     (0)
     (0)
  5. mirela musca pe
    yo am facut astea in cinci minute .imi plac mult chiar daca sunt usoare foc.voi????
    ??????????????????????????????
     (0)
     (1)
  6. de cls a111-a???mie mi se par de 1 dar daca in cls 1 facem imnmultirea si impartire era usor ca dadea exercitiile astea la cls 1
     (0)
     (1)

Lasă un comentariu